By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
Psihologie.roPsihologie.roPsihologie.ro
  • Ştiri
    • Evenimente
  • Psihologi
    • Formari in Bucuresti
    • Formari in alte orase
    • Profil de psiholog
    • Experimente PSI
  • Facultăţi de psihologie
  • Psihoshop
Notification Show More
Font ResizerAa
Psihologie.roPsihologie.ro
Font ResizerAa
Search
  • Home
    • Psihologie.ro – Portal complet de psihologie: informații pentru profesioniști, studenți, viitori studenți și publicul larg.
    • Home3
    • Home4
    • Home5
  • Categories
  • Bookmarks
    • My Bookmarks
  • More Magaz
    • Blog Index
    • Sitemap
Follow US
Psihologie.ro > Ştiri > Ascultarea – o abilitate de comunicare esentiala
Ştiri

Ascultarea – o abilitate de comunicare esentiala

admin
Last updated: October 23, 2008 10:13
admin
Share
2 Min Read
SHARE

Cursul Communication Skills dezbate pe larg nivelurile de ascultare si importanta ascultarii in comunicarea de business, precum si alte aspecte ale comunicarii interpersonale, cum ar fi: identificarea si abordarea profilurilor comunicationale; principalele bariere de comunicare si tehnicile de evitare a acestora; rolul comunicarii non-verbale in interactiunile directe; tipurile comportamentale si asertivitatea ca modalitate de comunicare in business; tehnici ale exprimarii asertive si oferirea feedback-ului negativ prin asertivitate. Cursul Communication Skills va fi sustinut de catre Dorin Dancu (TMI) in data de 10 noiembrie.

Pe langa exmplificarea conceptului de ascultare si prezentarea, intr-o maniera pragmatica, a tehnicilor de ascultare eficienta, cursul Communication Skills din 10 noiembrie isi propune sa ajute participantii sa identifice calea de comunicare in relatia cu alte persoane, sa isi exprime nemultumirea sau critica intr-un mod pozitiv, sa isi faca cunoscute intentiile direct si clar si sa ceara ceea ce doresc, dar fara a-i ofensa pe ceilalti. Totodata, cursantii vor intelege generic procesul comunicarii si ceea ce il poate face sa esueze, isi vor recunoaste propriul profil comunicational, tendintele catre agresivitate sau pasivitate si vor invata sa foloseasca o gama de tehnici pentru gestionarea conflictelor, evitand escaladarea acestora. Nu este necesar ca participanti sa aiba o pregatire anterioara pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate, insa experienta in lucrul cu oameni aduce un plus de valoare si relevanta conceptelor prezentate.

Detalii, la e-mail: office@qualians.com.

TAGGED:asertivitatebusinesscomunicareinterpersonal
Share This Article
Facebook Copy Link Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Leave a Comment

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pentru a putea trimite comentariul, va rugam sa completati operatia matematica de mai jos (filtru de spam). *

Follow US

1.2kLike
1.5kFollow
1.1kPin
1.4kFollow
- Advertisement -
Ad image

You Might Also Like

Revista presei romanesti

Iubire de vara

November 30, 2008
Ştiri

Pasi pentru schimbare

February 18, 2009
Ştiri

Putere, influenta si carisma

February 1, 2009
Carti de psihologie

Introducere in psihologie

February 4, 2014
Previous Next

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

Psihologie.roPsihologie.ro
Follow US
© Psihologie.ro. Toate drepturile reyervate.
Join Us!
Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc.
Zero spam, Unsubscribe at any time.
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?