Cursul Communication Skills dezbate pe larg nivelurile de ascultare si importanta ascultarii in comunicarea de business, precum si alte aspecte ale comunicarii interpersonale, cum ar fi: identificarea si abordarea profilurilor comunicationale; principalele bariere de comunicare si tehnicile de evitare a acestora; rolul comunicarii non-verbale in interactiunile directe; tipurile comportamentale si asertivitatea ca modalitate de comunicare in business; tehnici ale exprimarii asertive si oferirea feedback-ului negativ prin asertivitate. Cursul Communication Skills va fi sustinut de catre Dorin Dancu (TMI) in data de 10 noiembrie.
Pe langa exmplificarea conceptului de ascultare si prezentarea, intr-o maniera pragmatica, a tehnicilor de ascultare eficienta, cursul Communication Skills din 10 noiembrie isi propune sa ajute participantii sa identifice calea de comunicare in relatia cu alte persoane, sa isi exprime nemultumirea sau critica intr-un mod pozitiv, sa isi faca cunoscute intentiile direct si clar si sa ceara ceea ce doresc, dar fara a-i ofensa pe ceilalti. Totodata, cursantii vor intelege generic procesul comunicarii si ceea ce il poate face sa esueze, isi vor recunoaste propriul profil comunicational, tendintele catre agresivitate sau pasivitate si vor invata sa foloseasca o gama de tehnici pentru gestionarea conflictelor, evitand escaladarea acestora. Nu este necesar ca participanti sa aiba o pregatire anterioara pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate, insa experienta in lucrul cu oameni aduce un plus de valoare si relevanta conceptelor prezentate.
Detalii, la e-mail: office@qualians.com.